KAKO PORUČITI?

Da biste poručili Drvene priče nije neophodno da se registrujete.

Dovoljno je da u kontakt formi navedete vaše podatke (ime, prezime, adresu za slanje i kontakt telefon) i ostavite komentar ukoliko postoje specifičnosti pri samoj porudžbini – naručivanje više od jedne igračke, isporuka u određeno vreme ili u određenom roku.

NAČINI ISPORUKE

Naručene proizvode vam šaljemo kurirskom službom Post Express koja isporuku vrši na teritoriji Republike Srbije.
Precizne cene Post Express usluga proverite KLIKOM OVDE.

Rok isporuke je od 2 do 5 dana.
Porudžbine formirane radnim danom do 12h biće obrađene istog dana (bićete obavešteni o datumu isporuke putem mail-a ili telefona). Porudžbine formirane posle 12h biće obrađene sledećeg radnog dana.

NAČINI PLAĆANJA

Načini plaćanja su sledeći:

1. POUZEĆEM

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa porudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u gotovom novcu na ruke kuriru koji vam donosi pošiljku.

2. UPLATNICOM NA ŠALTERU / VIRMANSKI

Plaćanje uplatnicom na šalteru ili putem virmana pravnog lica podrazumeva da nakon naručivanja i obrade vaše porudžbine, uplatite iznos sa predračuna (koji dobijate email-om) putem opšte uplatnice na šalteru pošte, bilo koje poslovne banke ili putem e/m banking aplikacije vaše banke.
Detaljne podatke koje je potrebno navesti na uplatnici dobijate putem e-maila neposredno nakon obrade porudžbine. Po evidentiranju vaše uplate, proizvodi će biti poslati na adresu za isporuku u predviđenom roku.

REKLAMACIJA

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:
– Da ste dobili proizvod koji niste poručili, a nalazi se na računu ili
– Da ste dobili proizvod koji je oštećen

U obavezi ste da nas obavestite u roku od 3 dana nakon prijema pošiljke putem e mail-a info@drveneprice.rs U najkraćem vremenskom roku ćemo rešiti problem u vašu korist.

U slučaju defekta obavezujemo se da vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snose “Drvene priče”. Potrebno je da proizvod vratite u orginalnom pakovanju sa računom. Ukoliko je defekt nastao kao posledica neodgovarajuće upotrebe nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.

Ukoliko želite da uputite žalbu na neki proizvod ili jednostavno iz nekog razloga želite da ga vratite, molimo vas da nas putem e mail-a info@drveneprice.rs obavestite o tome. Drvene priče će vam u najkraćem roku, a u okviru zakonske procedure – najkasnije za 5 dana, poslati informaciju o načinu rešavanja reklamacije.

USLOVI KORIŠĆENJA

Garancija kvaliteta

Drvene priče garantuju za kvalitet svojih proizvoda. U slučaju defekta obavezujemo se da vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snose Drvene priče. Potrebno je da proizvod vratite u originalnom
pakovanju sa računom. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

Privatnost podataka

Da bismo uspešno obradili vašu porudžbinu potrebni su nam ime i prezime, adresa, e-mail, kontakt telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da vam isporučiimo željenu robu, kao i da vas obavestimo o trenutnom statusu porudžbine. Navedene podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe.

Pratite nas na :

Facebook
Instagram